Ապրանքանիշեր

Ֆռոշ ապրանքանիշը էկոլոգիապես մաքուր արտադրանքի հիմնադիրն է 1986թ-ից: Այն ստեղծված է բնական բաղադրիչների հիման վրա, որոնք արդյունավետ մաքրում ու անվնաս են շրջակա միջավայրի համար, քանի որ ամբողջությամբ քայքայվում են հողում: Ներկայումս արտադրողի տեսականին ներառում է տարբեր լվացող ու մաքրող միջոցներ, օդի բուրավետիչներ, ձեռքի խնամքի միջոցներ, մաքրող միջոցներ հատուկ մանկական հագուստի ու պարագաների համար:

Ֆռոշի բանաձևերից շատերը ստացել են Ecolabel սերտիֆիկատ: Ecolabel-ի մակնշում ստանում են կենցաղային քիմիայի այն ապրանքները, որոնք շուկայի առաջատար ապրանքներին հավասար օժտված են մաքրող բարձր հատկանիշներով: Ecolabel = մաքրող բարձր հատկանիշ + մարդու համար անվտանգություն + շրջակա միջավայրի վրա նվազագույնի հասցրած վնասակար ազդեցություն:


Ֆռոշի բնական որակի 9 առավելություններն են`

  1. Բնական ակտիվ բաղադրիչներով արդյունավետ բանաձևեր որակյալ մաքրման ու խնամքի համար: Մասնավորապես սպասք լվացող մեքենաների համար նախատեսված լվացող միջոցները ապահովում են սպասքի որակյալ մաքրում, ինչպես նաև պաշտպանում են մեքենան վնասվածքներից:

  2. Բուսական ծագումով վերականգնվող ՄԱՆ-եր կենսաբանական արագ տրոհումով: Սա հատկապես ակտուալ է նրանց համար, ովքեր նախընտրում են օգտագործել բոլոր էկոլոգիական ստանդարտներին համապատասխանող լվացող միջոցներ:

  3. Մաշկաբանների կողմից թեստավորված մաշկի համար անվտանգ բանաձևեր: Նուրբ կոնսերվանտների և հատուկ ընտրված բուրավետիչների նվազագույն օգտագործում կամ դրանց լիովին բացակայություն:

  4. Ֆոսֆատների, բորաթների, ֆորմալդեհիդի և հալոգենաօրգանական միացությունների բացակայություն:

  5. Շրջակա միջավայրի ծանրաբեռնվածության նվազեցում վերամշակվող ու վերամշակման ենթակա փաթեթավորումների արտադրության ու դրանց օգտագործման օպտիմալացման շնորհիվ:

  6. Չի պարունակում կենդանական ծագումով բաղադրիչներ:

  7. Էկոլոգիական մենեջմենթի համակարգով էկելոգիապես անվտանգ ու էներգիայի խնայողությամբ արտադրություն, որը սերտիֆիկացված է ЕС EMAS, ISO 50001 ու A.I.S.E.:

  8. Սեփական ջրամաքրման կայան ապրանքների հիգիենայի բարձր ստանդարտների պահպանման և արտադրական ցիկլից հետո կեղտաջրերի մաքրման համար:

  9. Ավելի քան 30 տարվա փորձ մաքրման ու խնամքի էկոլոգիապես անվտանգ միջոցների մշակման ու արտադրության ոլորտում:

Էմսալ` հատակի և կահույքի մասնագիտացված խնամքի ապրանքանիշ: Օրիգինալ բաղադրագրերը հիմնված են Վերներ Մերցի (Գերմանիա) մոմե ու խնամքի միջոցների երկարատև փորձի վրա: Էմսալ միջոցների բաղադրիչները հատուկ ընտրված են ապրանքների բարձր արդյունավետության համար: Յուրաքանչյուր կատեգորիային ցուցաբերվում է անհատական մոտեցում, որի շնորհիվ հատակներն ու մակերեսները պահպանում են իրենց թարմ ու գրավիչ տեսքը:  

Նմանատիպ հատկանիշներով են նաև օժտված փափուկ կահույքի մաքրման միջոցները, որոնք ոչ միայն մաքրում, այլև մակերեսներին հաղորդում են սկզբնական հատկանիշներն ու վերականգնում նույնիսկ հնամաշ եղած կազմությունը:

Բարձրորակ արտադրանք բուսական բնական բաղադրիչների հիմքով, արդյունավետ խնամք, հատակների երկարատև պաշտպանություն: Տեսականին նախատեսված է ինչպես լայն, այնպես էլ նեղ մասնագիտացված օգտագործման համար:


Էմսալի առավելություններն ու հատկություններն են.

-Ամբողջ տեսականին մշակված և արտադրված է Գերմանիայում, ինչը խոսում է որակի մասին: Բոլոր միջոցները կատարում են իրենց գործառույթները նվազագույն ծախսերով:

-Ապահովում է հատակների ու մակերեսների մանրակրկիտ մաքրում,  խնամում ու պաշտպանումթյուն առօրյա ծանրաբեռնվածությունից:

-Հատուկ Protec տեխնոլոգիայի շնորհիվ պաշտպանում է ոչ միայն մակերեսները, այլև կարերն ու համակցությունները:

-Տարատեսակ մակերեսների ու նյութերի համար նախատեսված լայն տեսականի:


Էռդալ` կաշվե ու կոշիկների խնամքի բարձր դասի միջոցների մասնագետ, որին վստահում են արդեն երկար տարիների ընթացքում: Էռդալը երաշխավորում է արտադրանքի բարձր որակ, բարձր տեխնոլոգիական բաղադրություն ու բնական բաղադրիչների առկայություն, որոնք պահպանում են իրենց ազդեցությունը երկարաժամկետ:

Ավանդական գերմանական որակ, քսուքներում քայքայիչների բացակայություն, բնական մոմերի բարձր խտություն, խոնավությունից արդյունավետ պաշտպանության նոր բանաձև, գրավիչ դիզայն:

Ապրանքանիշը իր որակով հայտնի է դեռևս 1901 թ-ից: Որպեսզի սպառողները միշտ գոհ լինեն, Էռդալ Ռեքսը օգտագործում է բացառապես բարձրորակ հումք: Արտադրանքը արտադրվում է բարձրակարգ մասնագետների կողմից Գերմանիայի և Ավստրիայի ժամանակակից գործարաններում: Մեծ ուշադրություն դարձնելով սպառողների պահանջներին` տասնամյակների ընթացքում Էրդալը անընդհատ կատարելագործել ու կատարելագործում է միջոցների բաղադրություններն, ընդլայնում տեսականին նոր և հարմարավետ ապրանքներով:

Էռդալի կարևորագույն հատկությունները ներառված են բրենդի կարգախոսում` Հարմարավետություն, Որակ, Խնամք:


Վիլեդան հանդիսանում է միջազգային ճանաչում ստացած ապրանքանիշ, որի արտադրանքի ստեղծման, արտադրության ու վաճառքի գործընթացներով զբաղվում է Freudenberg Home and Cleaning Solutions GmbH (FHCS), որը պատկանում է Freudenberg Group-ին:


Պատմություն.

1849թ-ին Կառլ Յոհանն ընդունում է Heintze und Sammet կաշվե գործարանի տնօրինությունն ու շատ արագ զարգացնում այն: 1929թ-ի տնտեսական ճգնաժամի պայմաններում կաշվի փոխարեն սկսում են օգտագործել փոխարինիչ: 1936թ-ին քիմիկոս Կառլ Լյուդվիքի Նոթթեբոմի առաջարկված տեխնոլոգիայով սկսվում է արհեստական կաշվի արտադրությունը, իսկ հետագայում հորինում է ոչ կտորային նյութ, որն առ այսօր օգտագործվում է Վիլեդայի հատուկ անձեռոցիկներում: Այստեղից էլ ծնվում է Վիլեդա անվանումը` wie Leder (ինչպես կաշի):

Արհեստական զամշից անձեռոցիկի ստեղծումը սկիզբ դրեց մաքրող միջոցների ու սարքավորումների կատեգորիայի զարգացմանը վաճառքի կետերում:

Գերմանական տեխնոլոգիաների ու որակի շնորհիվ ընկերությունն իր գործնեության ընթացքում արտադրել է մի շարք նորարարական ապրանքներ, ինչպիսիք են պատուհանների անձեռոցիկները, Գլիթցի սպունգերը, հատակմաքրիչներն ու ձեռնոցները, որոնք փոխել են մաքրման գործընթացի մասին պատկերացումները:

Արտադրանքի մշակման ընթացքում հաշվի են առնվում առողջության և անվտանգության գործոնները: Օրինակ` հատակմաքրիչի կարգավորվող տելեսկոպիկ բռնակը օգնում է մաքրելու ընթացքում մեջքն ուղիղ պահել, քամող դույլերը նախատեսված են առանց ուժ գործադրելու ստանալ խոնավության անհրաժեշտ մակարդակ:


Արդյունավետություն, էրգոնոմիկա ու դիզայն` այս ամենը ընկերությունը միավորում է տնային պարտականությունների արագ, թեթև և արդյունավետ կատարման համար:

Վիլեդայի բազմաթիվ մրացանակները, անկախ ինստիտուտներից սերտիֆիկատներն (ինչպիսիք են ECARF ու Stiftung Warentest) ու սպառողների դրական կարծիքները հանդիսանում են ընկերության արտադրանքի որակի ցուցանիշ, որին բոլոր ստանդարտներին համապատասխան խիստ հետևում է ընկերության ներքին գիտահետազոտական ստորաբաժանումը (R&D Department), որտեղ և իրականացվում են բոլոր թեսթավորումները:  


Ռոռաքսը Եվրոպայի և ԱՄՆ-ի կենցաղային քիմիայի շուկաներում ավելի քան 50 տարվա փորձ ունեցող Werner & Mertz-ի ապրանքանիշն է, որը հայտնի է իր հատուկ խնամքի միջոցներով: Ռոռաքսի մաքրող միջոցները արժանացել են բազմաթիվ մրցանակների, այդ թվում EMAS:

Սանտեխնիկայի խնամքի միջոցները առանձնանում են իրենց որակով, արդյունավետությամբ և երկարատևությամբ:


Ռոռաքսի առավելություններն են`

-բարձր արդյունավետություն,

-հաճելի բույր,

-էկոլոգիական անվտանգություն,

-երկարատև ազդեցություն,

-տնտեսող:

Վերջին հատկությունը ապահովում է հատուկ գլխիկը, որը թույլ է տալիս միջոցը կիրառել կետային:

Կլարոն հիմնադրվել է 1995թ-ին Ջոզեֆ Դիգրուբերի կողմից: Նպատակն էր արտադրել ու զարգացնել որակյալ լվացող միջոցներ, ունենալ լավագույն փաթեթավորումներ ու մարքեթինգ: Այսօր արդեն Կլարոն համարվում է կատարյալ մաքրող միջոցներ արտադրող:


1997թ-ին Կլարոն Ավստրիական քիմիական միջոցների առաջին արտադրողն էր, որն արժանացել է Շրջակա միջավայրի նախարարության Էկո Աուդիտ սերտիֆիկատին:


2001թ-ին Կլարոն ստեղծել է ջրում լուծվող փաթեթավորումներն ու պատենտավորել դրանք:


Ավստրիական շուկայում Կլարոյի հաբերն առաջինը սկսեցին արտադրվել առանց ֆոսֆատի, իսկ հետագայում ֆոսֆատն ընդհանրապես հանվեց բոլոր արտադրատեսակների պարունակությունից:

2010թ-ին Կլարոն արժանացել է ԵՄ Ecolabel ու Ավստրիայի Ecolabel սերտիֆիկատներին:


Eurogold Industries ՍՊԸ-ն կենցաղային պարագաների միջազգային շուկայի առաջատար եվրոպական արտադրողն է, որը երկարատև փորձի ու բարձր մասնագիտական գործնեության արդյունքն է:

Արդեն ավելի քան 13 տարվա փորձ` արդուկի սեղանների, հատուկ ծածկոցների, չորանոցների ու կենցաղային աստիճանների ոլորտում: Եվրոպական մի շարք ընկերությունների հետ համագործակցությունը թույլ է տալիս ընկերությանը մշտապես զարգանալ ու լինել նորարար:

Ընկերության հաջողության գրավականերից է նաև տարբեր երկրներում մատակարար ընկերությունների հետ արդյունավետ փոխհարաբերությունները:


150 տարի շարունակ Գերմանական Րիֆֆի ընկերության կարևորագույն արժեքներից է որակը, որին համապատասխան ներկայումս արտադրվում են spa, մերսման ու խնամքի պարագաներ: Ընկերությունը անընդհատ ընդլայնում ու զարգացնում է տեսականին, որպեսզի մշտապես ոգեշնչի իր սպառողներին:

Նորարարության ու գյուտարարության հետ համատեղ Րիֆֆին կարևորում է նաև ավանդական արժեքներն ու արմատները: Գեղեցիկ վերամշակված արտադրանքը ունի բարձր որակ և էկոլոգիապես անվնաս է: Արտադրվում է հատուկ արտադրական պայմաններում:

Riffi The Wellness Factory-ն առաջարկում է մարմնի խնամքի միջոցների լայն տեսականի, որը նախատեսված է հաճելի պահեր ապահովելու համար` սթրեսից և առօրյա կյանքից կտրվելու համար:

Ի տարբերություն մասսայական արտադրության, Րիֆֆիի արտադրանքը պատրաստվում է ձեռքով, մեծ ուշադրություն է դարձվում մանրուքներին: Այդ պատճառով արտադրության բոլոր փուլերում օգտագործվում են ընտրված հումքային նյութեր ու մանած թելեր:


1930թ-ից ի վեր Բուֆալոն հանդիսանում է բարձրորակ կաշվե խնամքի հոմանիշ:

Սպառողների գոհունակությունն ապահովելու համար Բուֆալոն օգտագործում է բացառապես բարձրակարգ հումք: Արտադրանքը պատրաստվում է բարձր որակավորում ունեցող աշխատակիցների կողմից Գերմանիայում և Ավստրիայում գտնվող ժամանակակից գործարաններում: Տասնամյակներ շարունակ քայլելով սպառողների կարիքների փոփոխությանը զուգահեռ` Բուֆալոն անընդհատ մշակում է նոր բանաձևեր և ընդլայնում նորարարական ու հարմարավետ տեսականին:

Բուֆալոյի տեսականին արտադրվում է ընկերության փիլիսոփայությանը համապատասխան` Փորձ, Վստահություն, Լավագույն խնամք:

Ստեղծելով մարտկոցներ ու լուսարձակներ` ընկերությունը պոզիտիվ էներգիա է հաղորդում աշխարհին: Էներջայզերը հեշտ լուծումներ է առաջարկում տեխնոլոգիաներով ու կապի միջոցներով հարուստ դինամիկ զարգացող աշխարհին: 1896թ-ին առաջին մարտկոցի, իսկ 2 տարի անց առաջին լուսարձակի ստեղծումից հետո ընկերության առաքելությունը նորարար լուծումների ներդրումն է: Ընկերությունը ուշադրություն է դարձնում ինչպես տեսականու կատարողական բնութագրիչներին, այնպես էլ սոցիալական պատասխանատվությանը` ապահովելով էներգիայի օգտագործման հուսալիություն ու հարմարավետություն: Էներջայզերը գործնեություն է ծավալում ավելի քան 160 երկրներում:

Պատմության հետքերով.

1896թ` ընկերության նորարարական գործնեության հիմք է հանդիսանում 1896թ-ին աշխարհում առաջին կենցաղային մարտկոցի ստեղծումը Էյջ Լոուրենսի կողմից, որը նախատեսված էր տնային հեռախոսների սնուցման համար ու կշռում էր 1.5 կգ:

1898թ` գյուտարար Կոնրադ Գուբերտը հենց այդ մարտկոցներն է օգտագործում իր հայտնագործության` առաջին ձեռքի լուսարձակի մեջ: Լոուրենսն ու Գուբերտը միավորվում են ու 1905թ-ին հիմնադրում են The American Ever Ready Company ընկերությունը:

1955թ` Էներջայզերը Eveready ապրանքանիշի ներքո ստեղծում է առաջին փոքր մարտկոցները լսողական սարքավորումների համար:

1957թ` Eveready ընկերության կանադացի ինժեներ Լյու Ուրիին հոկտեմբերի 9-ին պատենտավորման հայտ է ներկայացնում աշխարհում առաջին ալկալային կենցաղային մարտկոցի համար, որը փոխում է մարտկոցների արտադրության բնագավառը:

1958թ`  Eveready-ն գործարկում է մարտկոցների բազմակի վերալիցքավորման աշխարհում առաջին համակարգը:

1989թ` թողարկվում է առանց սնդիկի պարունակության աշխարհում առաջին մարտկոցը, որի շնորհիվ ընկերությունը առաջատար դիրք է զբաղեցնում շրջակա միջավայրի պահպանման ոլորտում:

1992թ` ընկերության զարգացման ընթացքում ևս մեկ քայլ է արվում ու ստեղծվում աշխարհում առաջին լիթիումից AA տեսակի մարտկոցը, որն էլ օգտագործվում է ժամանակակից կյանքի հզոր սարքավորումների սնուցման համար:

1979թ-ին Սերջիո Տոնտարելլիի կողմից Քասթելֆիդարտո (Իտալիա) քաղաքում հիմնադրված արհեստագործական Տոնտարելլի ընկերությունը այսօր արդեն դարձել է խոշոր արդյունաբերական խումբ, որը Եվրոպայում և աշխարհում հաջողության է հասել կենցաղային պլաստիկ ապրանքների շնորհիվ, քանի որ հաղթական գաղափարները սահմաններ չէին ճանաչում ու բնորոշ էին բոլոր տեսակի իրավիճակներին: Այնուամենայնիվ, միայն գաղափարները չէին կարող բերել գերզարգացում, դա պահանջում էր նաև սպառողների սպասարկման որակի բարձրացում ու պահանջմունքների բավարարում, ուստի և յուրաքանչյուր գործողություն ուղվեց կոնկրետ նպատակի զարգացմանը:  


Տոնտարելլիի վերջին կատալոգը ներառում է շուրջ 400 անուն ապրանք` դիզայնի ու երանգների տարբեր համակցություններով: “Intelligenza plastica” լոգոն հոմանիշ է դարձել մի շարք ապրանքների, որոնք օգտագործվում են ժամանակակից դիզայնում:


Նոու-հաու արտադրությունն ու Տոնտարելլի խմբի վաճառքի ընդլայնված ցանցը հնարավորություն ընձեռեցին ընկերությանը դառնալ պլաստիկ սպասքի Եվրոպական առաջատար արտադրող:

Լոգիստիկ ծառայություններն ու համագործակցությունը առևտրային ցանցերի հետ ապահովել են ընկերության այսօրվա հաջողությունն ու դիտարկվում են որպես արդյունաբերական զարգացման մոդել:


Edgewell Personal Care ընկերությունը հիմնադրվել է 2015թ-ին, սակայն ընկերության կողմից ներկայացվող ապրանքանիշերն ունեն երկար պատմություն: Նորարարության ձգտումը ընկերությանը պահում է անձնական խնամքի ոլորտի առաջատար դիրքերում: Աձնական խնամքի վերափոխման դարաշրջանը սկսվել է 125 տարի առաջ, երբ Վիլկինսոն Սվորդը ստեղծեց վիզ սափրելու աշխարհում առաջին ածելին:

1910թ-ին Կոլոնել Շիկը շարունակեց զարգացնել նորարարական այս ոգին ու ստեղծեց սափրվելու առաջին էլեկտրական սարքը: Հաջորդ տասնամյակների ընթացքում ընկերությունը շարունակել է փորձարկումները:

Շիկն ու Վիլկինսոն Սվորդը միավորվել են 1992թ-ին` ստեղծելով սափրվելու ոլորտի գերառաջատարին:

Այսօր ընկերությունը առավել ճկուն ու պատասխանատու է` գտնվելով անձնական խնամքի առաջատար դիրքում:

Հայկական շուկայում ներկայացված Wilkinson ածելիներն ու սարքերը սափրվելը դարձնում են առավել արդյունավետ, արագ, թարմ և ազատ` խնամելով մաշկը: Տեսականին ներառում է կանացի, տղամարդկանց ու մեկանգամյա օգտագործման պարագաներ:

Մենք անմիջապես Ձեր սեղաններին ենք փոխանցում իտալական մշակույթն ու կյանքին իտալական մոտեցման ոգևորվածությունը, որպեսզի Դուք կարողանաք սնվել ավելի լավ ու ապրել էլ ավելի լավ:

Շուրջ 30 տարի է, ինչ Օլիտալիան հոմանիշ է սնունդում լավագույնին՝ ապահովելով կենսորեն անհրաժեշտ հավասարակշռված ու առողջ սնունդը համեղ ու օգտակար բաղադրիչներով:

Մենք վերահսկում ենք արտադրության ողջ գործընթացը՝ բերքահավաքից մինչ որակի հավաստագիր և հետևում ենք առողջության ոլորտի և բարեկեցության տենդենցներին, որպեսզի մատուցենք հնարավոր լավագույն բաղադրիչները:

Մեր հարուստ տեսականին նախատեսված է պատրաստելու, համեմելու, տապակելու և թխելու համար: Մեր սեփական բաղադրագիրը կազմված է նորարարական հիմունքներից: 

Այդ բաղադրագիրն է, որ մատուցվում է լավ սնվելու ու էլ ավելի լավ ապրելու համար:

13 Ապրանք