Ապրանքանիշեր
Ֆռոշ ապրանքանիշը էկոլոգիապես մաքուր արտադրանքի հիմնադիրն է 1986թ-ից: Այն ստեղծված է բնական բաղադրիչների հիման վրա, որոնք արդյունավետ մաքրում ու անվնաս են շրջակա միջավայրի համար, քանի որ ամբողջությամբ քայքայվում են հողում: Ներկայումս արտադրողի տեսականին ներառում է տարբեր լվացող ու մաքրող միջոցներ, օդի բուրավետիչներ, ձեռքի խնամքի միջոցներ, մաքրող միջոցներ հատուկ մանկական հագուստի ու պարագաների համար:
Ֆռոշի բանաձևերից շատերը ստացել են Ecolabel սերտիֆիկատ: Ecolabel-ի մակնշում ստանում են կենցաղային քիմիայի այն ապրանքները, որոնք շուկայի առաջատար ապրանքներին հավասար օժտված են մաքրող բարձր հատկանիշներով: Ecolabel = մաքրող բարձր հատկանիշ + մարդու համար անվտանգություն + շրջակա միջավայրի վրա նվազագույնի հասցրած վնասակար ազդեցություն:
Ֆռոշի բնական որակի 9 առավելություններն են`
-
Բնական ակտիվ բաղադրիչներով արդյունավետ բանաձևեր որակյալ մաքրման ու խնամքի համար: Մասնավորապես սպասք լվացող մեքենաների համար նախատեսված լվացող միջոցները ապահովում են սպասքի որակյալ մաքրում, ինչպես նաև պաշտպանում են մեքենան վնասվածքներից:
-
Բուսական ծագումով վերականգնվող ՄԱՆ-եր կենսաբանական արագ տրոհումով: Սա հատկապես ակտուալ է նրանց համար, ովքեր նախընտրում են օգտագործել բոլոր էկոլոգիական ստանդարտներին համապատասխանող լվացող միջոցներ:
-
Մաշկաբանների կողմից թեստավորված մաշկի համար անվտանգ բանաձևեր: Նուրբ կոնսերվանտների և հատուկ ընտրված բուրավետիչների նվազագույն օգտագործում կամ դրանց լիովին բացակայություն:
-
Ֆոսֆատների, բորաթների, ֆորմալդեհիդի և հալոգենաօրգանական միացությունների բացակայություն:
-
Շրջակա միջավայրի ծանրաբեռնվածության նվազեցում վերամշակվող ու վերամշակման ենթակա փաթեթավորումների արտադրության ու դրանց օգտագործման օպտիմալացման շնորհիվ:
-
Չի պարունակում կենդանական ծագումով բաղադրիչներ:
-
Էկոլոգիական մենեջմենթի համակարգով էկելոգիապես անվտանգ ու էներգիայի խնայողությամբ արտադրություն, որը սերտիֆիկացված է ЕС EMAS, ISO 50001 ու A.I.S.E.:
-
Սեփական ջրամաքրման կայան ապրանքների հիգիենայի բարձր ստանդարտների պահպանման և արտադրական ցիկլից հետո կեղտաջրերի մաքրման համար:
-
Ավելի քան 30 տարվա փորձ մաքրման ու խնամքի էկոլոգիապես անվտանգ միջոցների մշակման ու արտադրության ոլորտում:
Էմսալ` հատակի և կահույքի մասնագիտացված խնամքի ապրանքանիշ: Օրիգինալ բաղադրագրերը հիմնված են Վերներ Մերցի (Գերմանիա) մոմե ու խնամքի միջոցների երկարատև փորձի վրա: Էմսալ միջոցների բաղադրիչները հատուկ ընտրված են ապրանքների բարձր արդյունավետության համար: Յուրաքանչյուր կատեգորիային ցուցաբերվում է անհատական մոտեցում, որի շնորհիվ հատակներն ու մակերեսները պահպանում են իրենց թարմ ու գրավիչ տեսքը:
Նմանատիպ հատկանիշներով են նաև օժտված փափուկ կահույքի մաքրման միջոցները, որոնք ոչ միայն մաքրում, այլև մակերեսներին հաղորդում են սկզբնական հատկանիշներն ու վերականգնում նույնիսկ հնամաշ եղած կազմությունը:
Բարձրորակ արտադրանք բուսական բնական բաղադրիչների հիմքով, արդյունավետ խնամք, հատակների երկարատև պաշտպանություն: Տեսականին նախատեսված է ինչպես լայն, այնպես էլ նեղ մասնագիտացված օգտագործման համար:
Էմսալի առավելություններն ու հատկություններն են.
-Ամբողջ տեսականին մշակված և արտադրված է Գերմանիայում, ինչը խոսում է որակի մասին: Բոլոր միջոցները կատարում են իրենց գործառույթները նվազագույն ծախսերով:
-Ապահովում է հատակների ու մակերեսների մանրակրկիտ մաքրում, խնամում ու պաշտպանումթյուն առօրյա ծանրաբեռնվածությունից:
-Հատուկ Protec տեխնոլոգիայի շնորհիվ պաշտպանում է ոչ միայն մակերեսները, այլև կարերն ու համակցությունները:
-Տարատեսակ մակերեսների ու նյութերի համար նախատեսված լայն տեսականի:
Էռդալ` կաշվե ու կոշիկների խնամքի բարձր դասի միջոցների մասնագետ, որին վստահում են արդեն երկար տարիների ընթացքում: Էռդալը երաշխավորում է արտադրանքի բարձր որակ, բարձր տեխնոլոգիական բաղադրություն ու բնական բաղադրիչների առկայություն, որոնք պահպանում են իրենց ազդեցությունը երկարաժամկետ:
Ավանդական գերմանական որակ, քսուքներում քայքայիչների բացակայություն, բնական մոմերի բարձր խտություն, խոնավությունից արդյունավետ պաշտպանության նոր բանաձև, գրավիչ դիզայն:
Ապրանքանիշը իր որակով հայտնի է դեռևս 1901 թ-ից: Որպեսզի սպառողները միշտ գոհ լինեն, Էռդալ Ռեքսը օգտագործում է բացառապես բարձրորակ հումք: Արտադրանքը արտադրվում է բարձրակարգ մասնագետների կողմից Գերմանիայի և Ավստրիայի ժամանակակից գործարաններում: Մեծ ուշադրություն դարձնելով սպառողների պահանջներին` տասնամյակների ընթացքում Էրդալը անընդհատ կատարելագործել ու կատարելագործում է միջոցների բաղադրություններն, ընդլայնում տեսականին նոր և հարմարավետ ապրանքներով:
Էռդալի կարևորագույն հատկությունները ներառված են բրենդի կարգախոսում` Հարմարավետություն, Որակ, Խնամք:
Վիլեդան հանդիսանում է միջազգային ճանաչում ստացած ապրանքանիշ, որի արտադրանքի ստեղծման, արտադրության ու վաճառքի գործընթացներով զբաղվում է Freudenberg Home and Cleaning Solutions GmbH (FHCS), որը պատկանում է Freudenberg Group-ին:
Պատմություն.
1849թ-ին Կառլ Յոհանն ընդունում է Heintze und Sammet կաշվե գործարանի տնօրինությունն ու շատ արագ զարգացնում այն: 1929թ-ի տնտեսական ճգնաժամի պայմաններում կաշվի փոխարեն սկսում են օգտագործել փոխարինիչ: 1936թ-ին քիմիկոս Կառլ Լյուդվիքի Նոթթեբոմի առաջարկված տեխնոլոգիայով սկսվում է արհեստական կաշվի արտադրությունը, իսկ հետագայում հորինում է ոչ կտորային նյութ, որն առ այսօր օգտագործվում է Վիլեդայի հատուկ անձեռոցիկներում: Այստեղից էլ ծնվում է Վիլեդա անվանումը` wie Leder (ինչպես կաշի):
Արհեստական զամշից անձեռոցիկի ստեղծումը սկիզբ դրեց մաքրող միջոցների ու սարքավորումների կատեգորիայի զարգացմանը վաճառքի կետերում:
Գերմանական տեխնոլոգիաների ու որակի շնորհիվ ընկերությունն իր գործնեության ընթացքում արտադրել է մի շարք նորարարական ապրանքներ, ինչպիսիք են պատուհանների անձեռոցիկները, Գլիթցի սպունգերը, հատակմաքրիչներն ու ձեռնոցները, որոնք փոխել են մաքրման գործընթացի մասին պատկերացումները:
Արտադրանքի մշակման ընթացքում հաշվի են առնվում առողջության և անվտանգության գործոնները: Օրինակ` հատակմաքրիչի կարգավորվող տելեսկոպիկ բռնակը օգնում է մաքրելու ընթացքում մեջքն ուղիղ պահել, քամող դույլերը նախատեսված են առանց ուժ գործադրելու ստանալ խոնավության անհրաժեշտ մակարդակ:
Արդյունավետություն, էրգոնոմիկա ու դիզայն` այս ամենը ընկերությունը միավորում է տնային պարտականությունների արագ, թեթև և արդյունավետ կատարման համար:
Վիլեդայի բազմաթիվ մրացանակները, անկախ ինստիտուտներից սերտիֆիկատներն (ինչպիսիք են ECARF ու Stiftung Warentest) ու սպառողների դրական կարծիքները հանդիսանում են ընկերության արտադրանքի որակի ցուցանիշ, որին բոլոր ստանդարտներին համապատասխան խիստ հետևում է ընկերության ներքին գիտահետազոտական ստորաբաժանումը (R&D Department), որտեղ և իրականացվում են բոլոր թեսթավորումները:
Ռոռաքսը Եվրոպայի և ԱՄՆ-ի կենցաղային քիմիայի շուկաներում ավելի քան 50 տարվա փորձ ունեցող Werner & Mertz-ի ապրանքանիշն է, որը հայտնի է իր հատուկ խնամքի միջոցներով: Ռոռաքսի մաքրող միջոցները արժանացել են բազմաթիվ մրցանակների, այդ թվում EMAS:
Սանտեխնիկայի խնամքի միջոցները առանձնանում են իրենց որակով, արդյունավետությամբ և երկարատևությամբ:
Ռոռաքսի առավելություններն են`
-բարձր արդյունավետություն,
-հաճելի բույր,
-էկոլոգիական անվտանգություն,
-երկարատև ազդեցություն,
-տնտեսող:
Վերջին հատկությունը ապահովում է հատուկ գլխիկը, որը թույլ է տալիս միջոցը կիրառել կետային:
Կլարոն հիմնադրվել է 1995թ-ին Ջոզեֆ Դիգրուբերի կողմից: Նպատակն էր արտադրել ու զարգացնել որակյալ լվացող միջոցներ, ունենալ լավագույն փաթեթավորումներ ու մարքեթինգ: Այսօր արդեն Կլարոն համարվում է կատարյալ մաքրող միջոցներ արտադրող:
1997թ-ին Կլարոն Ավստրիական քիմիական միջոցների առաջին արտադրողն էր, որն արժանացել է Շրջակա միջավայրի նախարարության Էկո Աուդիտ սերտիֆիկատին:
2001թ-ին Կլարոն ստեղծել է ջրում լուծվող փաթեթավորումներն ու պատենտավորել դրանք:
Ավստրիական շուկայում Կլարոյի հաբերն առաջինը սկսեցին արտադրվել առանց ֆոսֆատի, իսկ հետագայում ֆոսֆատն ընդհանրապես հանվեց բոլոր արտադրատեսակների պարունակությունից:
2010թ-ին Կլարոն արժանացել է ԵՄ Ecolabel ու Ավստրիայի Ecolabel սերտիֆիկատներին:
Eurogold Industries ՍՊԸ-ն կենցաղային պարագաների միջազգային շուկայի առաջատար եվրոպական արտադրողն է, որը երկարատև փորձի ու բարձր մասնագիտական գործնեության արդյունքն է:
Արդեն ավելի քան 13 տարվա փորձ` արդուկի սեղանների, հատուկ ծածկոցների, չորանոցների ու կենցաղային աստիճանների ոլորտում: Եվրոպական մի շարք ընկերությունների հետ համագործակցությունը թույլ է տալիս ընկերությանը մշտապես զարգանալ ու լինել նորարար:
Ընկերության հաջողության գրավականերից է նաև տարբեր երկրներում մատակարար ընկերությունների հետ արդյունավետ փոխհարաբերությունները:
150 տարի շարունակ Գերմանական Րիֆֆի ընկերության կարևորագույն արժեքներից է որակը, որին համապատասխան ներկայումս արտադրվում են spa, մերսման ու խնամքի պարագաներ: Ընկերությունը անընդհատ ընդլայնում ու զարգացնում է տեսականին, որպեսզի մշտապես ոգեշնչի իր սպառողներին:
Նորարարության ու գյուտարարության հետ համատեղ Րիֆֆին կարևորում է նաև ավանդական արժեքներն ու արմատները: Գեղեցիկ վերամշակված արտադրանքը ունի բարձր որակ և էկոլոգիապես անվնաս է: Արտադրվում է հատուկ արտադրական պայմաններում:
Riffi The Wellness Factory-ն առաջարկում է մարմնի խնամքի միջոցների լայն տեսականի, որը նախատեսված է հաճելի պահեր ապահովելու համար` սթրեսից և առօրյա կյանքից կտրվելու համար:
Ի տարբերություն մասսայական արտադրության, Րիֆֆիի արտադրանքը պատրաստվում է ձեռքով, մեծ ուշադրություն է դարձվում մանրուքներին: Այդ պատճառով արտադրության բոլոր փուլերում օգտագործվում են ընտրված հումքային նյութեր ու մանած թելեր:
1930թ-ից ի վեր Բուֆալոն հանդիսանում է բարձրորակ կաշվե խնամքի հոմանիշ:
Սպառողների գոհունակությունն ապահովելու համար Բուֆալոն օգտագործում է բացառապես բարձրակարգ հումք: Արտադրանքը պատրաստվում է բարձր որակավորում ունեցող աշխատակիցների կողմից Գերմանիայում և Ավստրիայում գտնվող ժամանակակից գործարաններում: Տասնամյակներ շարունակ քայլելով սպառողների կարիքների փոփոխությանը զուգահեռ` Բուֆալոն անընդհատ մշակում է նոր բանաձևեր և ընդլայնում նորարարական ու հարմարավետ տեսականին:
Բուֆալոյի տեսականին արտադրվում է ընկերության փիլիսոփայությանը համապատասխան` Փորձ, Վստահություն, Լավագույն խնամք:
Ստեղծելով մարտկոցներ ու լուսարձակներ` ընկերությունը պոզիտիվ էներգիա է հաղորդում աշխարհին: Էներջայզերը հեշտ լուծումներ է առաջարկում տեխնոլոգիաներով ու կապի միջոցներով հարուստ դինամիկ զարգացող աշխարհին: 1896թ-ին առաջին մարտկոցի, իսկ 2 տարի անց առաջին լուսարձակի ստեղծումից հետո ընկերության առաքելությունը նորարար լուծումների ներդրումն է: Ընկերությունը ուշադրություն է դարձնում ինչպես տեսականու կատարողական բնութագրիչներին, այնպես էլ սոցիալական պատասխանատվությանը` ապահովելով էներգիայի օգտագործման հուսալիություն ու հարմարավետություն: Էներջայզերը գործնեություն է ծավալում ավելի քան 160 երկրներում:
Պատմության հետքերով.
1896թ` ընկերության նորարարական գործնեության հիմք է հանդիսանում 1896թ-ին աշխարհում առաջին կենցաղային մարտկոցի ստեղծումը Էյջ Լոուրենսի կողմից, որը նախատեսված էր տնային հեռախոսների սնուցման համար ու կշռում էր 1.5 կգ:
1898թ` գյուտարար Կոնրադ Գուբերտը հենց այդ մարտկոցներն է օգտագործում իր հայտնագործության` առաջին ձեռքի լուսարձակի մեջ: Լոուրենսն ու Գուբերտը միավորվում են ու 1905թ-ին հիմնադրում են The American Ever Ready Company ընկերությունը:
1955թ` Էներջայզերը Eveready ապրանքանիշի ներքո ստեղծում է առաջին փոքր մարտկոցները լսողական սարքավորումների համար:
1957թ` Eveready ընկերության կանադացի ինժեներ Լյու Ուրիին հոկտեմբերի 9-ին պատենտավորման հայտ է ներկայացնում աշխարհում առաջին ալկալային կենցաղային մարտկոցի համար, որը փոխում է մարտկոցների արտադրության բնագավառը:
1958թ` Eveready-ն գործարկում է մարտկոցների բազմակի վերալիցքավորման աշխարհում առաջին համակարգը:
1989թ` թողարկվում է առանց սնդիկի պարունակության աշխարհում առաջին մարտկոցը, որի շնորհիվ ընկերությունը առաջատար դիրք է զբաղեցնում շրջակա միջավայրի պահպանման ոլորտում:
1992թ` ընկերության զարգացման ընթացքում ևս մեկ քայլ է արվում ու ստեղծվում աշխարհում առաջին լիթիումից AA տեսակի մարտկոցը, որն էլ օգտագործվում է ժամանակակից կյանքի հզոր սարքավորումների սնուցման համար:
1979թ-ին Սերջիո Տոնտարելլիի կողմից Քասթելֆիդարտո (Իտալիա) քաղաքում հիմնադրված արհեստագործական Տոնտարելլի ընկերությունը այսօր արդեն դարձել է խոշոր արդյունաբերական խումբ, որը Եվրոպայում և աշխարհում հաջողության է հասել կենցաղային պլաստիկ ապրանքների շնորհիվ, քանի որ հաղթական գաղափարները սահմաններ չէին ճանաչում ու բնորոշ էին բոլոր տեսակի իրավիճակներին: Այնուամենայնիվ, միայն գաղափարները չէին կարող բերել գերզարգացում, դա պահանջում էր նաև սպառողների սպասարկման որակի բարձրացում ու պահանջմունքների բավարարում, ուստի և յուրաքանչյուր գործողություն ուղվեց կոնկրետ նպատակի զարգացմանը:
Տոնտարելլիի վերջին կատալոգը ներառում է շուրջ 400 անուն ապրանք` դիզայնի ու երանգների տարբեր համակցություններով: “Intelligenza plastica” լոգոն հոմանիշ է դարձել մի շարք ապրանքների, որոնք օգտագործվում են ժամանակակից դիզայնում:
Նոու-հաու արտադրությունն ու Տոնտարելլի խմբի վաճառքի ընդլայնված ցանցը հնարավորություն ընձեռեցին ընկերությանը դառնալ պլաստիկ սպասքի Եվրոպական առաջատար արտադրող:
Լոգիստիկ ծառայություններն ու համագործակցությունը առևտրային ցանցերի հետ ապահովել են ընկերության այսօրվա հաջողությունն ու դիտարկվում են որպես արդյունաբերական զարգացման մոդել:
Edgewell Personal Care ընկերությունը հիմնադրվել է 2015թ-ին, սակայն ընկերության կողմից ներկայացվող ապրանքանիշերն ունեն երկար պատմություն: Նորարարության ձգտումը ընկերությանը պահում է անձնական խնամքի ոլորտի առաջատար դիրքերում: Աձնական խնամքի վերափոխման դարաշրջանը սկսվել է 125 տարի առաջ, երբ Վիլկինսոն Սվորդը ստեղծեց վիզ սափրելու աշխարհում առաջին ածելին: 1910թ-ին Կոլոնել Շիկը շարունակեց զարգացնել նորարարական այս ոգին ու ստեղծեց սափրվելու առաջին էլեկտրական սարքը: Հաջորդ տասնամյակների ընթացքում ընկերությունը շարունակել է փորձարկումները: Շիկն ու Վիլկինսոն Սվորդը միավորվել են 1992թ-ին` ստեղծելով սափրվելու ոլորտի գերառաջատարին: Այսօր ընկերությունը առավել ճկուն ու պատասխանատու է` գտնվելով անձնական խնամքի առաջատար դիրքում: Հայկական շուկայում ներկայացված Wilkinson ածելիներն ու սարքերը սափրվելը դարձնում են առավել արդյունավետ, արագ, թարմ և ազատ` խնամելով մաշկը: Տեսականին ներառում է կանացի, տղամարդկանց ու մեկանգամյա օգտագործման պարագաներ:
Մենք անմիջապես Ձեր սեղաններին ենք փոխանցում իտալական մշակույթն ու կյանքին իտալական մոտեցման ոգևորվածությունը, որպեսզի Դուք կարողանաք սնվել ավելի լավ ու ապրել էլ ավելի լավ:
Շուրջ 30 տարի է, ինչ Օլիտալիան հոմանիշ է սնունդում լավագույնին՝ ապահովելով կենսորեն անհրաժեշտ հավասարակշռված ու առողջ սնունդը համեղ ու օգտակար բաղադրիչներով:
Մենք վերահսկում ենք արտադրության ողջ գործընթացը՝ բերքահավաքից մինչ որակի հավաստագիր և հետևում ենք առողջության ոլորտի և բարեկեցության տենդենցներին, որպեսզի մատուցենք հնարավոր լավագույն բաղադրիչները:
Մեր հարուստ տեսականին նախատեսված է պատրաստելու, համեմելու, տապակելու և թխելու համար: Մեր սեփական բաղադրագիրը կազմված է նորարարական հիմունքներից:
Այդ բաղադրագիրն է, որ մատուցվում է լավ սնվելու ու էլ ավելի լավ ապրելու համար:
13 Ապրանք